söndag, augusti 23, 2009

Jäkligt nice!

Igår hade vi det väldigt trevligt. Kärleken la båda barnen, Långa Bror och jag fixade och donade med kräftor och dukning. Barnen somnade. Vi satte oss och åt och drack. Vi hade öl och Skåne, vi blev fulla. Det var skönt att få dricka lite mer än behärskat. Vi pratade och jag smaskade på vitlökssmör. Det är gott. Vi kollade youtube-klipp. Kärleken och jag är lite efter alla andra och är väldigt lyckkliga över vårt trådlösa internet. Långa Bror suckade och sa "jaha så blev det här en youtubefest också". Måhända att han varit på många sådana, men det här var vår första, så det så!

Jag skrattade åt Raske Menn så att jag grät och nästan kissade i brallan (nästan alltså, jag har faktiskt gjort några knipövningar). http://www.youtube.com/watch?v=yckQkE0G6T4&feature=related

Okej, det blev inte det jag hade tänkt mig, men det här är inte dumt det heller, men måste tipsa om att ni ska hitta nyheter för döve, tonghörte och blinde.

Annars vaknade jag väldigt trött och sliten, men samtidigt lyckligt över att ha prioriterat stunden och nuet kvällen innan. Det var lätt värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar