fredag, augusti 28, 2009

Ikväll...

... väntar en flarra rödvin, ost och kex på att bli slukade av mamman och pappan. Men först bigaråer och vindruvor som fredagsmys med Gosegrisen och Ronja Rövardotter på film. Det är inte så illa det heller. Jag höll på att glömma hembakad pizza med salami, lök och oliver som måste ätas innan allt annat mys.

Idag längtar jag efter snus, det regnar, jag har ont i huvudet, barnen är lite stökiga och missnöjda (det kan bero på lite trötta och missnöjda föräldrar). JAg längtar inte så att det finns risk för att ta en, det känns mer som om kroppen saknar nikotinet idag. Ögonen hinner inte riktigt med, det känns som om jag fattar trögt och ser dåligt. Typiska sluta-snusa-tecken för mig.

Nu vill jag ha en underbar fredagkväll med min familj.
Oops, tvättstugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar