lördag, augusti 08, 2009

Den här har jag stulit:

Nämn något som gjorde dig glad igår
Att få vakna i en hotellsäng och ligga och planera vad jag skulle äta till frukost, att får träffa mina barn igen.

Vad gjorde du klockan 8 imorse?
Låg i soffan och såg på Svampbobfyrkant med Gosegrisen

Vad gjorde du för 15 minuter sen?
Var på toan

Det sista du sa högt?
Du är mina modiga, duktiga, älskade Gosegris, Godnatt!

Det senaste någon sa till dig?
God natt

Vad var det senaste du åt?
Salmiakgodisar från Finland

Vad var det senaste du köpte?
Mat och snus på Lidl

Vad är det för väder hos dig just nu?
Solen håller på att försvinna bakom molnen, typ solnedgång

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, även om det tog mig ganska många ögonkast innan jag riktigt fattade...

Favoritklädsel?
Jeans och tunika eller Jeans och klänning

Favoritlåt just nu?
Låt kärleken slå rot - med Ted Gärdestad (det är iaf den jag nynnar mest på)

Vad ser du om du tittar till höger?
En persienn, en svärmorstunga och ett element.

Vad gör dig glad just nu?
Tanken på vår vuxensemester

Humör just nu?
Lite lynnigt

Favoritgodis?
Skolkritor, center, nästan all lakrits, åhh... kan inte välja

Kläder just nu?
Jeanskjol och sunkigt linne

Sommarplaner?
Inget mer inplanerat, men hoppas hinna snygga till det lite mer här hemma innan skolan börjar

Morgon eller nattmänniska?
Eftersom jag älskar att sova måste jag säga morgonmänniska, speciellt sedan jag blev förälder.

Längtar efter mest just nu?
Ostbågar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar