tisdag, augusti 18, 2009

Att hoppa ut från en snus

Snacka om att bara ha snus i huvudet, det skulle faktikt stå stup och inte snus i rubriken, men jag skrev fel och det blev så roligt och sorgligt så det får nog stå kvar.

I söndagskväll köpte jag en dosa General portion mini och tänkte att när den är slut så ska jag kanske sluta snusa. Nu är det bara en kvar, jag åt två till frukost. Just nu har jag en pyttebit av ingefära under läppen, jag kan inte ha för stor bit för då svider det för mycket, men annars är svedan ganska go.

Det är inte så lite ångestladdat nu och det känns lite som om jag ska hoppa ut för ett stup. Bara en enda kvar, när ska jag ta den då? Funderar lite på om jag ska fortsätta med mini och blanda med ingefära ett tag. Den här minidosan har ju räckt rekordlänge, den borde tagit slut i går förmiddags. Shit, vi får se hur det blir. Är det verkligen jag som måste ta det här beslutet?

2 kommentarer:

  1. Gört Lisa!!
    Spara den enda lilla till ett riktigt viktigt tillfälle (vid sanslös pms, när du vinner mastodontvinsten på triss, efter värstavärsta grälet, största ångest -tentan -morgonen -baksmällan osvosv) som en backup lixom. Inget utdraget lite-mini-ibland-sörjande; hoppa!

    SvaraRadera