onsdag, augusti 19, 2009

1 dygn

Snart har det gått ett dygn. Jag har klarat av middag utan snus, tv utan snus, frukost utan snus, träning utan snus och snart är det dags för lunch.

I morse när jag vaknade var jag lyckligt ovetande om mitt beslut i ca en minut, sedan kom jag ihåg vad jag gjort och blev lite ledsen, men inte så farligt ledsen faktiskt, det känndes uthärdligt. Det gör det nu också, men jag vet att det är lynnigt, att jag har nikotin kvar i kroppen fortfarande och att det inte är förrän allt är ute ur kroppen som det blir riktigt jobbig. Ska passa på att njuta lite av att det inte är överjävligt just nu.

Har lagat god lunch tror jag, ugnsgratinerad paprika med en kryddig köttfärsröra i. Recept från buffé men gjorde med riktig köttfärs istället för veggo. Snart ska vi smaka, jag får ingen snus efter men en glass från glassbilen ska jag ha och kokkaffe och ingefära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar