fredag, augusti 21, 2009

Fredagsmorgon

Klockan var inte mycket när Gosegrisen började tjata om den utlovade glassbåten, mitt tålamod är inte det bästa så att ge honom båten direkt efter frukost var min lösning. Då slipper jag höra tjat om den resten av dagen och nu är all glass slut. Generös som han är gav han den sista biten till Gullebullen efter att själv ha gnagt av all den goda chokladen. Gullebullen fick ta sig en dusch efter frukost. Vi har lekt affär också, jag har köpt ett bilgarage, en dinosarus rex, och tre traktorer. Gullebullen, ville ha alla leksaker i affären och jag fick handla alla leksaker mycket snabbt för att det inte skulle bli fight. Hoppas på en idyllisk dag med tur till biblioteket, pannkakor till lunch och stora köttbullar, mos, sås och lingon till kvällsmat. Allt enligt Gosegrisens önskemål (som aldrig får bestämma någonting).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar