söndag, september 27, 2009

Vem försöker Gullebullen kontakta?

Ibland, när jag verkligen behöver få något gjort (som att skriva blogginlägg) brukar jag låta Gullebullen låna min mobiltelefon. Han brukar lägga in nya telefonnummer i telefonboken. Idag, när jag slöade i soffan, skrev han ett så roligt sms. Det stod "Ttuutuutut8". Jag tyckte det var skoj, eftersom han ofta säger tuutuut. Så jag lät honom skicka iväg det för att se vem han skulle välja. Jo men visst bläddrade han fram till sin "egen" kontakt i min telefonbok, nämligen 5jjj4 som tydligen har telefonnummer 88985. Det hela är lite mystiskt. Jag undrar lite över vem det är och vad Gullebullen egentligen kommer ifrån, tänk om han är en alien? Han kanske är en spion från yttre rymden. Nu springer han omkring och dansar till Kent, det är ju något som inte stämmer här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar