torsdag, september 03, 2009

Tjolahopp tjola hej eller träning nr 13

Idag var jag otrogen mot den tråkiga motionscykeln och småmyste lite med crosstrainern, han var så skön, oj det lät inte så bra. Jag menar det kändes otroligt skönt att nästan få löpträna igen. Jag hoppas att jag inte kommer känna av allt för mycket hälsporre i morgon. Det är ofta på morgnarna jag känner av statusen på den. Kan jag sätta ner hälen i golvet brukar det vara ganska bra. Det blev i all fall följande resultat:

tid: 45 min
km: 9.06
kcal: 522
Musik: the killers
Svett: skitmycket och det var så gött att svetten fick drypa lite. På något vis känner jag mig så mycket hurtigare och sportigare om jag får svettas ordentligt.
Rövsporre: Ingen så klart, annars vore det mycket mystiskt
Hälsporre: ingen smärta än, men jag törs inte ropa hej än heller.

Nu ska jag studera lite och sedan ska jag faktiskt iväg på en insparksgrej till ikväll. Det kan nog bli skoj och idag känner jag ju lite fler än vad jag gjorde i läskiga måndags. Bra att vi börjar först 11 i morgon, så att jag kan ligga och slöa hemma i soffan innan jag måste iväg till skolan.

Hade förresten en fantastisk föreläsare idag. Jag vet inte om han var bra på riktigt eller om jag blev så förtjust för att han inte levde upp till mina förväntningar. Vid första anblick var han en surgubbe, men han visade sig vara en skön snubbe med go humor och fantastiskt mycket bra att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar