tisdag, september 22, 2009

Tidigt eller träning nr 17

I morse skulle jag vara hurtig och träna innan långa pluggpasset på biblioteket. Gick därför upp redan klockan 6.30, åt lite, packade min väska och åkte in till friskis o svettis i centrum. Det var ett stort, men trångt, ställe och de hade bara gamla fula maskiner. Cyklarna gick knappt att sitta på, jag bara halkade av hela tiden. Prövade efter 15 minuter på cykeln crosstrainern istället, den bara skakade. Då sprang jag 7 minuter på löpbandet, sen fick jag ont i hälen. Då gick jag ner och trängdes i ett trångt omklädningsrum. Inte bra. I morgon öppnar de ganska tidigt här där jag bor, så jag ska pröva igen. Frågan är om jag kan kalla morgonens pass träning ens?!

Blää, inte bra för en Lisa som inte gillar förändring och som vill att det ska gå bra när hon prövar något nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar