tisdag, september 29, 2009

Jag har tränat 20 gånger

Sedan slutet av juli har jag nu tränat tjugo gånger. Det blir typ 2 gånger i veckan i snitt. Det är helt okej, mittFet mål är att träna tre gånger per vecka, just för att det ska vara okej att missa ett pass. Jag hinner inte alltid och sedan skolan började känns det inte okej att alltid sätta mig själv i första rummet. Jag försöker dock planera in veckans träningspass i förväg, men vissa eftermiddagar orkar jag helt enkelt inte. Det här skulle ju inte bli någon ursäkt om varför det inte är tre träningspass i snitt utan en stor klapp på axeln för att jag ändå är ganska duktig. Brrra Lisa!

Dagens träning:
tid: 45 min
km: 21.20
kcal: 483 (rekord på ett 45 minuters pass)

Jag bastade efter träningen i dag, det var gött, speciellt efter en iskall dusch.

2 kommentarer:

  1. Sjukt imponerad av din karaktär! Kanske skulle tillochmed jag försöka... Har inte tränat på 7 år. Men näe, än så länge ursäktar jag mig med att jag är alldeles för nyförlöst för att hålla på med sånt.

    Måste säga en annan sak. På bilden i bannern högst upp (SUPERFIN!) ser din äldsta son ut som en EXAKT kopia av din långa bror när han var i den åldern. Är det bara jag som ser det? Det ser ju ut som reinkarnation eller nåt. Liksom profilen, det ÄR ju han!

    SvaraRadera
  2. Har faktiskt inte alls tänkt på det, men när du säger det förstår jag precis vad du menar. Annars är han faktiskt väldigt lik mig, men jag och brorsan är ju också släkt :)

    Mitt träningsknep är att ha förbundit mig via autogiro i ett år, de drar 290 kr varje månad, det har jag nästan inte råd, därför måste jag verkligen träna. Annars vore det ju att kasta pengar jag inte har i sjön. Konstigt nog har min kropp vant sig vid träning nu och jag längtar efter det om jag har haft ett uppehåll. Sedan är jag 10 gånger piggare sedan jag började träna, det är också en morot som får mig att fortsätta.

    SvaraRadera