söndag, september 06, 2009

Att lära sig från mästaren

Gullebullen är ett år, ett år och fyra månader snart, han tror att han är fem år. Idag har han lärt sig att hoppa i soffan. Jag vet inte vad jag ska göra, i soffan har han ju klättrat runt och haft sig ganska länge, men han har inte hoppat. Gosegrisen är ju såklart en förebild och det är verkligen mästaren Gullebullen lär sig av. Idag har Gosegrisen gjort frivolter och kallat det för "Spiderman-flumride". Gullebullen säger: "Woooaow" när han ser sina coola brors konster i soffan. Jag säger snart "have some compassion with my poor nerves" och hamnar väl hemmet snart. Man får vad man förtjänar har jag hört. Jag undrar vad kärleken har gjort för att förtjäna detta?!


Det var svårt att fånga hoppen på bild, men jag tycker det nedre bilden visar vilken fart och fläkt det ändå är. Lyckligtvis blir Gullebullen aldrig träffad av en Gosegris i huvudet, de samspelar ganska bra.

Ps. tydligen har jag särskrivit likadan i ett tidigare inlägg, måste genast redigera Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar