måndag, februari 07, 2011

Så jäkla snopet

Jag sprang 11.4 km förut (Tjoho, världsrekord!) och tog en banan och ett äpple efteråt (0 points). Jag kände att jag fortfarande var lite hungrig och bestämde mig för att ta en osötad fullkornsskorpa. Vi åt sådana på väckelsemötet i Rabben och jag har bestämt för mig att de räknade ut att varje skorpa hade en point var... Det är mycket möjligt att så inte var fallet. Jag räkna hur som helst ut det här hemma också för säkerhetsskull och när jag precis tagit sista tuggan kommer den förödande siffran 4 upp. 4 points för en sketen osötad skorpa. I och för sig väldigt god, men jag skulle inte slösat mina sista points på den om jag vetat om det.

Ja ja, man lär av sina misstag och jag lär ju få sitta och titta på när Kärleken moffar i sig de där på kvällarna. Men jag ät inte bitter, inte jag inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar