onsdag, februari 16, 2011

Icke-skol-tankar som distraherar mig idag:

1. Undrar vad man kan köpa en sån där tandburk, där man lägger barnens (äckliga) tappade tänder

2. Vad ska vi göra i sommar de två enda veckorna som Kärleken och jag har ledigt tillsammans?

3. Hur långt ska jag springa idag och ska jag möjligtvis variera mig lite och springa rundan åt andra hållet?

4. Undrar hur Kärleken tänker göra när han steker den panerade kycklingen ikväll, kommer den bli genomstekt?

5. Undrar vilken tid jag kan komma och gosa på brorsdottern i morgon. Hoppas att jag får hålla henne.

6. I värmland heter fitta fetta...


7 kommentarer:

  1. Har du fått en systerdotter? Och jag ett till barnbarn? Eller är din syster inte min dotter?
    "mormor?"

    SvaraRadera
  2. Hmm, nej det har jag ju inte fått! Jag får genast rätta i texten.

    SvaraRadera
  3. Spännande med nya släktingar som dyker upp:-)

    SvaraRadera
  4. Mycket spännande Ninne, jag har känt min syster hela livet, konstigt att mamma inte känt till henne. Inte konstigt att min syster inte känner sig älskad och uppmärksammad ;-)

    Men den riktiga nya släktingen är mycket spännande.

    SvaraRadera
  5. Punkt nr 6. Fantastiskt roligt att du sitter och tänker på just det. Jag kissade nästan på mig lite för att jag tyckte det var så roligt.. ;)

    SvaraRadera
  6. JO men du vet F, att man måste ju få tänka lite på sånt, som kontrast till tentatänket vet du. Tänker inte du också på det, menar du?

    SvaraRadera
  7. Man måste absolut få tänka på sånt, har nog aldrig funderat över att jag funderat över det bara.. :) Är dock mycket glad åt att du lyfter tanken ;)

    SvaraRadera