måndag, februari 07, 2011

Lugnt eller stressigt, hur ska jag ha det?

Idag har jag schemafritt i skolan och min tanke med dagen var att jag bara skulle plugga hela dagen med undantag för att försöka mig på ett rekord i löpspåret. (Jag har sett ut en sträcka på 11.4 km jag tänkte prova på idag.) Men sen kom jag på att jag nog vill ha en ny playlist till den löpturen, så det gjorde jag. Sen kom jag på att vi verkligen måste tvätta allt som kräktes ned, så det gör jag + fyra maskiner till med annan tvätt. Sen kom jag på att jag ska göra bra lunchlådor med linssoppa, som är mättande och har låga points att ha redo i frysen, då kom jag på att det är lika bra att veckohandla när jag ändå måste till affären för att fixa ingredienser till soppan. Så än har jag inte slagit upp skolboken, jag var ju tvungen att blogga lite först. Nu är det visst dags att gå till tvättstugan igen. Och handlingen, den måste jag ju göra innan lunch...

Men det är ju faktiskt väldigt skönt att få saker gjort också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar