måndag, januari 18, 2010

Något jag borde vilja göra

Idag är dert information till föräldrar med barn födda -04 på den skolan Gosegrisen ska gå på. Det hade jag glömt bort, jag kom på det klockan fem när jag var och handlade. Det började klockan 18.30 så vi skulle hinna dit i alla fall. Men fy vad jag var osugen, så jag ställde in. Det är verkligen inte okej. Som tur är har Kärleken ett sämre samvete eller kasnke högre moral, så han stack iväg lite spontant efter middagen. Det känns verkligen bra. Som förälder till barn födda -04 måste man jui faktiskt engagera sig i hur deras framtida skola är. Det är viktigt! Jag skäms lite men tackar Kärleken för engagemanget. Han är bra.

2 kommentarer:

  1. Det är ju meningen att man skall vara två. Då kan man byta av varandra i att dra lasset...
    Det finns tid för dig som föräldrarådsrepresentant...

    SvaraRadera
  2. Tack för peppet. LYcka till med tentan på fredag, kommer sända dig en liten tanke då...

    SvaraRadera