fredag, januari 22, 2010

22 januari 2010

Idag fyller min kära Långa Bror 28 år. Det är faktiskt ganska konstigt, för sist jag kollade var väl jag 28 eller vänta Stora Bror var 28. Firandet har vi dock sparat till i morgon. Idag har gamla kärnfamiljen suckat, hulkat, skrattat och gråtit, umgåtts med goda gamla vänner och varit nostalgiska på en otroligt vacker och värdig begravning. På något konstigt vis kändes det som lyx att få en hel dag med min familj utan barnen och att helt och hållet få ägna mig åt mig själv och dagens alla känslostormar. Det var väldigt jobbigt att komma dit och väldigt jobbigt att gå hem. Men skönt att komma hem till mina trötta, lite fredags-ilskna barn och känna att jag älskar dem lite mer än igår och bara vara tacksam över att vi har varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar