lördag, maj 07, 2011

Tänker ha en underbar lördag!

Det är faktiskt väldigt skönt att vara hemma hos min underbara familj igen. Jag har höga förväntningar på dagen (det kanske är dumt?). Jag planerar att skita i allt vad städ och plock heter och bara ägna mig åt familj och äventyr. Jag hoppa att dagen kommer innehålla smidig hämtning av bil tillsammans med Gullebulle, trevligt besök på leksaksaffär för att inhandla födelsedagspresent till kalaskompis, att barnen går med på Burger King istället för Mc Donald´s (så att jag kan få chili cheese), att Gosegrisen har kul på sitt kalas på museet och att vi andra har kul på samma museum medan vi väntar. Sedan hoppas jag på de 18 grader som GP utlovar och att vi lyckas komma på någon smaskig middag idag. That´s it. Mer begär jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar