lördag, maj 21, 2011

Dagen D (G)

Idag gäller det alltså. Det är meningen att jag ska springa 21.1 km. Jag har alltid ansett att resten av mina familjemedlemmar varit lite dumma i huvudet som ägnat sig åt sådant självplågeri, men idag är det alltså meningen att jag ska sälla mig till den skaran. Jag är mycket nervös och orolig för att massa konstigheter. Bland annat att jag ska behöva skita under loppets gång, behöva söka upp en bajamaja och på så vis få ett sämre resultat. Jaaa, mycket ska man oroa sig för. Annars ser jag faktiskt framemot det och kanske framförallt till kvällens middag och partaj. Hoppas att jag har krafter kvar och orkar hålla mig vaken...

Städningen går snabbt och lätt idag. Det är skönt att ha något annat att tänka på och barnen (peppar, peppar) leker underbart fint tillsammans just nu. Det är mycket ovanligt att de leker, mest brukar de busa.

OK. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar