söndag, maj 08, 2011

En stolt bojkottare!

Det HÄR gör mig så himla ledsen! Och jag tror faktiskt på Ola. Jag gör det. Det jag däremot inte tror utan VET är att expressen, aftonbladet och GT är ena riktiga jävla skittidningar. Jag har inte läst en rad ur varken expressen eller aftonbladet sedan i augusti, bara om jag av misstag klickat på en länk på fejjan och inte förstått att det var en länk till dem. Jag tänker fortsätta med det. Jag kan inte för allt i världen försvara att jag skulle läsa tidningar som publicerar så jävla mycket smörja, hänger ut brottslingar med bild innan de är dömda och utnyttjar människor som drabbats av sorg och tragedi. Jag har besparat mig många irritationsmoment varje dag sedan jag slutade läsa skiten. Nyheter kan jag få till mig på många andra vis. Så, vad säger ni? Är ni med på min bojkott?

2 kommentarer:

  1. Jag har bojkottat de där skittidningarna sen många år. Du kanske har ärvt nån gen?
    Pappa

    SvaraRadera