onsdag, maj 25, 2011

Ojojoj, behöver nog ta lunch!

Det är en sån där hålla-tummarna-dag igen. Och jag har trots det lyckats hålla ett mycket bra fokus på läsningen inför nästa tentafråga. Jag var riktigt imponerad av mitt fokus och min struktur. Så ringde telefonen och hon som har hand om höstens praktikplatser ringde för att erbjuda en plats som låter mycket intressant, dock lite väl smal. Jag måste ju ringa experten mamma för att konsultera och jag blev inte så mycket klokare på det, mer än att hon verkligen tyckte att det området var väldigt roligt och positivt. Så nu är all fokus borta. Det var liksom droppen som fick bägaren att rinna över. Allt annat som snurrar i huvudet (bland annat en stor längtan efter sommarlov, Gosegrisens klassfest på fredag och idiotiska tankar på att sluta snusa) samtidigt som jag försöker fokusera har jag kunnat hålla på avstånd fram till nu. Hoppas att en lunch ger mig tillbaks mitt fokus. Jag behöver mitt fokus. Om två veckor är det sommarlov, det är bara att hålla ut. Halleluja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar