måndag, maj 23, 2011

En typiskt bläig måndagmorgon

Hela familjen var supertrötta i morse, trots att vi la oss skapligt tidigt igår. Vi fick väcka barnen 6.45 som inte hade rört en fena trots att föräldrarna snoozat i en halvtimme. Gosegrisen vaknade minst 1 timme och 15 minuter senare än han brukar göra. Jag önskar så att vi hade haft tid att ta sovmorgon idag, när mormorn och morfarn dessutom sov över. Men morgonen som skulle vara lugn för att Kärleken jobbar kväll och därför kan hjälpa till med lämning, blev inte alls lugn när jag upptäckte att en av mina biblioteksböcker inte gick att finna. Jag hade den hemma i fredags (när jag var så duktig och effektiv), så De


Och nu försvann 75 jävla procent av det här blogginlägget så nu är jag ännu mer förbannad och lägger ner skiten för den här gången.

SKIT OCKSÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar