söndag, januari 09, 2011

Läsarundersökning

Jag har fått indikationer på att bloggen är sämre nu än innan. Att den inte är lika snygg som tidigare, att det är svårt att läsa texten med den bakgrunden och att man blir frustrerad av att man inte ser hela bakgrundsbilden. Jag vill ju inte hänga ut en nära anhörig men jag kan ju säga som så att det är en kvinna, född på 40-talet som även råkar ha fött mig, som har dessa åsikter.

Så vad säger ni? Håller ni med?

(Jag tål självklart ärliga svar och skulle aldrig drömma om att hänga ut någon här i bloggen...)

1 kommentar:

  1. Eftersom det är din blogg, så bestämmer ju du. Men vill du ha läsare är det ju bra om dom kan läsa dina inlägg! Jag är närsynt, men kan läsa bloggen bra.

    Och det är ju det som är kul, att ändra och fixa lite. Som att stätta upp nya gardiner, samma gamla hem, men i ny tappning.
    Lycka till!

    SvaraRadera