söndag, januari 02, 2011

Bitter eftersmak av nyårsfirandet...

... bokstavligt talat. Jag har nämligen drabbats av pinjemun och det suger verkligen. Allt gott, ja överhuvudtaget allt, som man äter smakar efter ca en sekund bittert. Eftersmaken sitter i ganska länge och de två andra jag känner som tidigare råkat ut för detta har haft kvar det i en vecka. FY SJUTTON! Kvällen hemmagjorda pizza smakade skit, till och med mineralvattnet får en bitter eftersmak. Allt smakar bittert. Jag hoppas att mitt går över på ett par dagar som jag läst är rätt så vanligt. Det enda positiva med det här är ju att jag inte kommer småäta någonting så länge det här varar. Det här suger verkligen. Likt min bror, som också haft det, kan jag nästan lova att jag aldrig mer vill riskera det här och därför aldrig mer kommer äta pinjenötter... Jag tycker förfärligt synd om mig själv

:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar