fredag, september 10, 2010

Fredagsplaner

Jag tänker skolka idag och istället hämta en bok hos min bror och kanske hinna med en stenåldersfika. Det blir väl ett äpple och en kopp te kanske...

Sen hoppas jag hinna plugga lite och få i mig en billig men god lunch. Jag funderar på linssoppa. Ikväll går Kärleken någon slags ögonjour och jag tänkte njuda in grannpojken och hans mamma på pizza och vin, eller läsk till barnen. Supermysigt. Nu visade det sig att mamman inte kan och att jag får nöja mig med pappan som visserligen är väldigt trevlig, men som jag inte känner lika väl. Tänkte ett tag fega ur och bara bjuda in pojken, men visst fasen kan pappan följa med han också. Då lär vi ju känna varandra lite bättre när myskvällen är slut vid sjutiden. Så får det bli. Om de nu kan komma vill säga.

Nu dags att diska och plocka lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar