lördag, november 21, 2009

Missat jubileum

Den 18:e november firade jag 1/4 år utan snus. Det glömde jag helt bort. Det måste ju verkligen vara bra. Samtidigt blir jag lite sur över att det inte är så jobbigt, för det måste betyda att jag egentligen inte är så duktig. Jag känner ju inte direkt att jag kämpar i en seg uppförsbacke. Det enda riktigt jobbiga, tråkiga och bittra är att alla belöningar som jag förväntat mig att jag skulle få eftersom vi spara sådana enorma pengasummor helt uteblivit. Första månaden fick jag ett par nya jeans för 200 och en väldigt fin skjortklänning. Den gick sönder och när jag skulle reklamera den var vi så fattiga så jag var tvungen att ta pengarna tillbaka istället för ny klänning. Då ville jag ta mig fan lägga mig ner och grina. Men men, belöningen kommer väl kanske i vår, när ekonomin förhoppningsvis är bättre och hyran lägre. Heja Lisa friskt humör, snus luktar gott och smakar smaskens!

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat Lisa!
    Pappa

    SvaraRadera
  2. Ååh! Lisa du är så fantastiskt duktig, påhittig och alldeles extra-finurlig bra på att hitta på rolig-sätt att lösa allehanda ting, även de värsta trista - såsom (bla) ekonomiska urtråkigheter. Hejja dej!// Åsa

    SvaraRadera
  3. Tack kära ni för fint pepp!

    //Lisa

    SvaraRadera