måndag, november 09, 2009

Kära Tomten!

Snart är det jul, eftersom jag är en sådan genomfattig och luspank stackars 30-årig kvinna, så önskar jag mig att jag får alla sakerna som står på min önskelista:

1. Nya vantar/handskar (jag har inte några alls och fryser om händerna ibland)
2. Lakan till vår 1,60 säng, två är trasiga och det tredje skaver mot mitt eksem-skinn, det är för strävt. (gärna ett stort lakan så det ligger på plats även om det är fyra personer som ligger och korvar sig på det på nätterna!)
3. Pengar till dubbla hyror x 2 månader
4. Pengar till en massa compact-living-saker från ikea. Jag räknar med att 15 000 kr räcker.
5. En ny laptop som håller hela studietiden ut.
6. All studielitteratur som jag kommer behöva i utbildningen
7. Lite nya fina kläder, som det inte skriker "tråkig praktisk mamma" om!
8. Vinterskor (jag har inga, det kommer bli blött och kallt i mina joggingskor när göteborgsvintern kommer på riktigt)

Det var nog allt, puss och kram till dig Tomten!

Med vänlig hälsning, Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar