måndag, november 30, 2009

Internetlös

Från och med i morgon så har vi inget internet här i "gamla" lägenheten. Flyttlasen går ju på fredag och lördag. På söndag kanske vi har irkat installera det i den nya lägenheten. Så det blir aknske inte så mycket bloggande ett tag framöver. Men det är antagligen bra eftersom mitt fokus verkligen behöver vara på flytt, skola och inkolningar framöver.

För övrigt har jag just kommit hem från lyxig indisk middag med mycket god vän. Hon bjöd dessutom på maten. TACK! Det var behövligt denna stressiga och jobbiga vecka. Jag är mycket tacksam mot Kärleken som orkade med två orkaner här hemma. Annars torrhostar jag, har början till väldigt ont i halsen och har snart tappat rösten helt. Jag tjattrade nog lite för mycket under den där middagen...

Måste bli frisk till i morgon bitti!

Vi hörs på söndag, typ.

3 kommentarer:

  1. Ja ni är verkligen duktiga som fick till flytten så där effektivt! Hoppas att ni snart kommer iordning i den nya så du kan fortsätta att ge en inblick i min brors vardag hihi.

    L

    SvaraRadera
  2. Amazing! This blog looks exactly like my old one! It's on a completely different subject but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors!

    Also visit my website :: microwave oven with convection reviews

    SvaraRadera