tisdag, april 20, 2010

Hoppas hoppas hoppas!

Åh, vad min älskade bästa Gosegris har snattrat och tjattrat. Precis som han alltid gör med sådan han känner men inte har gjort med en endaste dagispersonal på över 3 år (!) Jag bara hoppas att det håller i sig ända till dagis. De gick alldeles nyss och så länge jag hörde pratade han på för fulla muggar. Vågar ändå inte riktigt tro att han ska fortsätta när han väl är där. Det verkar ju sitta lite i väggarna det där med tystheten. Men shit, jag är så solt och lycklig så jag svävar på små rosa moln. Hur ska jag kunna fokusera på förvaltningsrätt nu? Jag tror jag skiter i det och planerar en lyxmiddag till Gosegrisen i stället. Stora köttbullar, potatismos, sås och lingon får det bli!

Nu gäller det att bita sig lite i tungan och inte göra för stor sak av det här inför Gosegrisen. DÅ finns en stor risk att han tystnar igen.

1 kommentar:

  1. :) oavsett hur det går på dagis framöver så är hans föräldrar helt grymma som fixat hem fröknar och grejat!

    SvaraRadera