tisdag, april 19, 2011

Vecka 16

Måndag (igår):
Heldag i skolan. Cykling. Löpning som gick dåligt. Fantastiskt väder. Kvällsmaten avnjöts på gården. Mästarnas mästare på svtplay.

Tisdag:
Skola till lunch. Jobba till 20.30. Känns tungt just nu, men det brukar ofta kännas bra när jag väl är där.

Onsdag:
Skola. Springa. Tvätta och städa vår lägenhet som tycks ha nått något slags bottenrekord i stökighet. Suck.

Torsdag:
Ledig med barnen. Fortsätta städa (misstänker jag, det vore ett under annars). Springa. Grilla i det fina vädret som jag visst råkat lova Gosegrisen att vi ska göra. Ta emot tre eminenta barnvakter. Mormor o morfar och farmor.

Fredag:
Springa. Packa. Puss hejdå till barnen. Åka till slott i Skåne. Gå på bröllopsmingel och öva på tal.

Lördag:
Slottsfrukost. Promenad längs sundet. Slappa. Njuta av vackert väder. Kanske ta mig en tupplur. Göra mig redo inför bröllop. Festa och fira dagen lång.

Söndag:
Slottsfrukost. Bli körduglig. Åka hem och kanske äta färdgodis...





2 kommentarer:

  1. Hoppsan! Jag tänkte genast "nu är Lisa i vecka 16" det hade ju varit klämmigt.

    SvaraRadera
  2. Hihi. Nej så kul ska vi inte ha det. Jag ser framemot en blöt helg :p

    SvaraRadera