tisdag, april 12, 2011

Tillbaka till ordningen!?

Idag var det meningen att jag skulle börja springa igen efter en välbehövlig fyradagarsvila. Jag råkade skjuta fram löpturen till i eftermiddag, det regnar ute och hade jag inte pyttemini ont i halsen också...? Det är också meningen att jag ska sluta lyxäta massa god och fet mat och sluta dricka vin och öl hela dagarna. Jag vägde mig nyss, efter frukost, men ändå. Helgens utsvävningar visade + 2 kg. Jag hoppas att jag lyckas gå ner lite av dem till fredagens vägning, för på lördag har gamla mormor 90-årskalas och hon kan baka goda grejer hon och helgen därpå är det slottsweekend med tillhörande bröllop och jag misstänker att jag inte kommer äta så lite där heller.

Men va fan, vad är det för vits med livet om man inte ska få njuta lite mellan varven?

1 kommentar:

  1. Ah vad det är härligt när man känner att det finns någon mer med halvtaskig karaktär! Och det låter vansinnigt roligt att du dricker vin och öl hela dagarna.

    SvaraRadera