fredag, april 08, 2011

- 9.5 kg

Det är faktiskt skitbra och jättemycket (jag jobbar på att tänka positivt). Men seriöst, vart fan är de kilona nu någonstans? Det är en sån där biologisk eller kemisk eller fysisk grej som jag aldrig kommer begripa. Det har försvunnit en massa saker från min kropp utan att de blivit bortopererade. Vart är (en del av) mina fettceller någonstans? Jag liksom får en bild framför mig att det flyger omkring små små atomer runt omkring mig som förut tillhörde min kropp men nu är borta från den. Ja jäklar, vilket mysterium!

3 kommentarer:

  1. sen nyår? Det är ju sjukt bra gjort. Men snart räcker det va?

    SvaraRadera
  2. Håller med Dej om detta är väldigt konstigt. Likaså: mejl som är skrivna och "försvinner" i skicka-ögonblicket... ÄR dom nånstans, isf, var??
    Lampors ljus när man släcker?
    Kärlek som upphör?
    Eller,när man är riktigt förkyld... HUR kan det produceras så mycket snor, med sån hastighet?? Och, borde inte det kunna användas på nåt fiffigt vis?
    Tack för att Du skriver! // Åsa

    SvaraRadera