onsdag, april 06, 2011

Lisa klagar lite

Jo...
Jag springer ju rätt mycket nu och sköter mitt matintag såpass att jag även lyckats gå ner en del i vikt. Jag närmar mig så sakteliga mitt mål.

Men...
Det finns en baksida av viktnedgången också. En sak är att mina kläder börjar bli för stora och det känns lite tråkigt att gå omkring i kläder som sitter lite som en säck. Helst av allt skulle jag vilja köpa en helt ny garderob men det har jag ju såklart inte råd med. Det andra tråkiga, som jag inte riktigt förväntat mig, är att jag bara känner mig smalare när jag ser mig i spegeln. Övrig tid i vardagen har jag samma plufsiga känsla som tidigare. Det gör mig lite ledsen eller besviken. Jag fattar ju att livet inte förändras för att man lyckats lätta lite, men ändå...

Hur som helst önskar jag att jag kunde känna mig smal. Garderoben får jag väl byta ut lite i taget av.



1 kommentar:

  1. Med nya kläder som sitter bra försvinner plufskänslan tror jag. Är så impad av dig! Kram ninne

    SvaraRadera