söndag, augusti 29, 2010

Inställt

NEJ! Det blir inget Liseberg idag, det känns väldigt tråkigt men samtidigt skönt. Jag vet faktiskt inte om jag ahde orkat även om Gosegrisen vore feberfri. Nu är han inte det och jag känner mig som en levande slempropp. Besvikelsen hos min förstfödde var mycket stor och vi festar till så gott vi kan här hemma med hyrfilm, lite snacks och Gosegrisen har fått bestämma dagens meny. Det blir Pastasallad till lunch och om han är sugen på det ikväll vill han ha pannkakor. Jag vill ha frödinge ostkaka med jordgubbar och vispgrädde till efterrätt. Så får det bli. Om jag orkar slänger jag ihop en Alexgryta till mig och Kärleken. Pannkaka och ostkaka till kvällsmat känns lite väl sliskigt. Nytt Lisebergsdatum är lördag och då jäklar ska vi vara friska, pigga och krya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar