torsdag, augusti 26, 2010

2011-05-05

Är ett mycket viktigt datum. Då ska nämligen jag och Kärleken till Globen och se Roger Waters 30-årsjubileums turné med the Wall. Det är riktigt stora grejer. Jag har varit nervös hela veckan eftersom vi har varit luspanka och biljetterna släpptes idag. Men till vår stora glädje kom Kärlekens efterlängtade CSN redan idag och till min stora förvåning var det först vid lunch som jag insåg att vi faktiskt hade råd med biljetter, trots att jag vetat sedan igår kväll att pengarna var på väg. Som tur var fanns det biljetter kvar även om vi inte får det stora nöjet att sitta redvid varandra, men vem bryr sig? Jag är väl inte där för att hålla honom i handen jag ä ju där för att lyssna på något av det bästa någonsin!

2 kommentarer:

  1. Då ses vi där!

    Faster L

    SvaraRadera
  2. Ja, eller aknske inte, för jag tror att du går dagen innan oss va? Puss och lycka till med dopet!

    SvaraRadera