onsdag, augusti 18, 2010

1 år av sorg och saknad?

Inte så farligt faktiskt, men ändå lite. Det är ett år sedan jag tog min sista snus. Det har ju gått ganska bra ändå förutom att jag inte kan kalla mig helt nikotinfri. Lite rök blir det ju ibland, men inte så ofta........typ. Jag läste av nostalgiska skäl igenom tidigare inlägg om hur livet utan snus var och det verkar mest som om jag skrivit i mina svåra stunder, det har dock inte varit allt för ofta. Ingefäran är fortfarande min vän och Farbror M har lovat mig en extra fin dosa att lägga mina ingefärabitar i så att det ska se lite värdigare ut. Jag får vänta till oktober innan den blir min.

Snart är det nog dags för lite kompensations shopping, jag hade dumt nog glömt bort den fina dealen jag hade med mig själv. Dags för ändring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar