onsdag, mars 03, 2010

Ojtan tojtan!

Jo rå s´att, jag blev väldigt väldigt snussugen förut idag, det har ju faktiskt gått mer än ett halvår sedan förra snusen, borde man inte få börja igen snart då? NEJ! (tydligen inte...)
Jag kom istället ihåg hur bittert det var i höstas när det inte fanns några pengar över till mig och min sluta-snusa-belöning, även om jag sparade åtskilliga hundralappar i månaden genom att inte köpa snus. Det blev min morot idag. Så jag tog en sväng på stan, köpte ny snygg snygg snygg röd klänning som satt som en smäck och ett par nya snygga snygga jeans som satt som en säck.

Åhh, jag är så glad, inget snus men nya kläder till Lisan. Det var jag värd, så det så!

Shit vad snygg jag kommer vara i helgen på min och Kärlekens mini-semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar