tisdag, mars 16, 2010

Hallå världen!

Är det någon där ute? Jag har lite svårt att se ut från min tenta-plugg-ångest-jobbintervju-skräckslagen-för-att-jag-fick-sommarjobbbubbla just nu. (Hängde ni med?) Att vara i bubblan innebär också att jag har svårt för att formulera hela meningar, orka lyssna färdigt på någon som uttalar meningar med fler än tre ord och för många på raken.

Jag är trött på sötsaker och längtar efter grönsaker och snus. Därför sitter jag nu och äter en deliakt avokadosallad, det är faktiskt något av ett under att jag orkade krysta fram vad jag var sugen på och sedan tilloch med orka köpa grejjerna och tillaga (hacka) dem.

Jag har alltså varit på en 3.5 timme lång jobbintervju idag, eller vad det nu skulle föreställa. Vilken tur att jag inte hade något inplanerat efteråt, för vem fasen räknar med att ett möte som börjar klockan 11 inte är skut förrän 14.20? Men det verkar ju som om jag kan räkna med ett sommarjobb i sommar och det är ju fantastikt, även om jag inte riktigt har ork att glädja mig så mycket som jag borde.

Nu ska jag återvända in i min bubbla, först kanske jag ska säga hej till Kärleken. Jag längtar lite efter mina barn också, undrar hur deras liv ser ut nu för tiden med en mamma som bara pluggar, ränner på fester och har filmkvällar hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar