torsdag, oktober 29, 2009

Analys

Efter att ha suttit hela dagen med hemtentan, och faktiskt också gjort färdigt den!, så har jag till slut kommit till insikt om vad skammen handlade om. Det handlade om att hans utklädingsdräkt var billig. Dräkten har mamma sytt (gratis) och den ganska fula och otympliga skumgummimasken av spiderman fick han med en spidermantidning (från sin mormor!) Jag skäms för att jag tycker att det syns att det är värsta lågbutgeten och stör mig på att vi inte har råd med bättre och coolare kläder. Som tur är verkar Gosegrisen inte bry sig om det alls.

2 kommentarer:

  1. Analys 2:
    Proffsigt hemsydda kläder kostar SKJORTAN! Värre än märkeslkläder. Er hunddräkt lätt värd 450 spänn åtminstone. Hemgjort är lyx i dagens stressamhälle. Du har en underbar son och en underbar mamma att vara stolt över!

    SvaraRadera
  2. Där ser man. Lyx alltså? Inte illa! Jag är otrloigt stolt över både mor och son, dock inte alltid lika stolt över mig sälv. Men jag jobbar på att bli det också.

    //Lisa

    SvaraRadera