fredag, mars 11, 2011

Man ska inte ropa hej, nej det ska man bannemej inte!

Jag vill minnas att jag typ i måndags jublade över att kunna springa utan broddar. Det kan man inte längre, hela världen är en isgata och frågan är om ens broddarna är till någon större hjälp idag. Jag tänkte satsa på 10.5 km idag, så det får vi hoppas. För övrigt visade vågen 74.1 skonsamma kilogram idag, så jag är faktiskt mycket nöjd även om det känns lite overkligt. Ja, det är väl bara att springa på och smaska på så kommer jag sluta smal som en sticka. Säkert!

2 kommentarer:

  1. jag har lite svårt att ta in hela den här VV-grejen. Att du löptränar förstår jag ur ett må-bra-perspektiv. Gött som fan att ha kondis och känna sig stark. Men att du oxå gör det för att tappa kilon?

    Jag har kanske missat 15 år av ditt liv men jag minns dig som stickan själv, haha!
    Kram o lycka till

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är minsann inte så smal längre, eller jo nu är jag det snart igen. Allt är ju relativt, men mitt BMI var över 25 när jag började och eftersom jag också tror att jag är en sticka fortfarande, så har det varit lite jobbigt att se sig i spegeln och inse att jag inte är det längre. Men framförallt så går det att gå ner i vikt nu, för att jag för första gången var nöjd med min kropp och mitt utseende trots ganska många extra kilon. Konstigt, men jag tror det är så. Först när man är nöjd med det man har orkar man med en förändring...

    SvaraRadera