onsdag, december 15, 2010

Julstress, pluggstress, stressstress

Det är hektiskt nu. Mycket att göra på alla plan. Helst av allt skulle jag bara vilja gå hemma och dona och baka lussebullarna som inte blev gjorda och drömma om extravagant julgodis. Knäcken och kolan hoppas jag hinna göra i Nöre, där jag hoppas få fira en fin vit jul i år. Blir nog hel(g)igt förbannad om snön töar bort tills dess. Det kryllar av oinslagna presenter i huset också och julkorten har varit färdiga länge, men jag har inte hunnit gå och köpa frimärken. Jag ska snart ge mig ut på en timmes huvudrensning i löparsåren hade jag tänkt. Kankse känner jag mig itne lika gnällig när jag kommit hem igen. Det vore bra, för då är det dags att skriva resultat och analys i B-uppsatsen.

Klart slut stressade tjut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar