lördag, oktober 23, 2010

Huvudvärk och drömmar

Jag har fått nyckeln till ett studierum som finns i vårt kvarter. Jättebra att slippa åka in till stan, vara nära hemma men ändå få vara ifred. Men studiemotivationen vill inte riktigt infinna sig. Dels så räckte tydligen vårt nätverk ända hit så jag kan surfa här också men jag har ont i huvudet också och känner mig allmänt omotiverad att börja med frågan som är den sisgta på den första tentan. Jag har väntat med den till sist eftersom jag kan minst om den. Det var kanske inte så smart. Mest sitter jag och drömemr mig in i framtiden till en Värmlandstripp i november och till julfirandet i sommarhuset. Gosegrisen pratar om julafton och julklappar hela tiden, så det är svårt att inte låta sig ryckas med. Jag vill ha knäck, snö, glögg och julgranspynt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar