torsdag, maj 06, 2010

Sommar och drömmar

När jag gjorde om färgerna här på bloggen läste jag igenom min lilla faktaruta här till höger och inser att det mesta fortfarande stämmer. Det som håller på att förändras är att jag börjar vänja mig vid svamp och skaldjur i och för sig begränsat till stekta/grillade champinjoner och färska räkor men ändå, det är ett framsteg.

Däremot drömmer jag fortfarande om pengar på banken, chartersemester och goda drinkar och förhoppningsvis kommer delar av drömmen gå i uppfyllelse i sommar på det här stället tillsammans med hela min stora familj. Det ska bli så mysigt och jag hoppas att Tunisien inte sätter stopp för spritdrinkar, om så är fallet kan jag tänka mig någon annan form av alkohol i stället.

Jag längtar förfärligt mycket efter två veckor vid havet med min söta familj. Gullebullen ska få UV-badkläder och lämplig badutrustning i födelsedagspresent och den lite mörkare Gosegrisen ska få behålla sina vanliga badbrallor men få ett par cyklop i födelsedagspresent för en så rolig badsemester som möjligt. Åhhh, vill åka nu!

3 kommentarer:

  1. Det ser helt fantastiskt ut! Jag vill också följa med!

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa!
    Vi på Apollo vill passa på att önska er en underbar semester i Tunisien!
    Med vänliga hälsningar,
    Adrienne Alegren, Apollo Resor, Säljare

    SvaraRadera