tisdag, juli 28, 2009

Status:

Antal nervsammanbrott i dag: 1 (det första på mycket mycket länge)

Antal tröstande Gosegrisar: 1 (som mitt i trösten säger att jag luktar svett varpå jag gråter lite mer)

PMS: Jo tack

Antal målade arbetsrum: 1

Antal färdiga fina arbetsrum: 0 (men ikväll hoppas jag)

A H1/N1: Inga tecken, bara lite oro

Antal äckliga vinbärssnäckor på vår lilla gård: oräkneliga

Antal som av misstag blev trampade på igår: minst 6

Längtan efter min och kärlekens minisemester: nästan outhärdlig

Längtan efter tältsemestern med barnen innan: ganska stor

Jävlarannama som börjar infinna sig: 7 av 10

Nu jävlar kan den här dagen bara bli bättre, nu ska mamman vara glad och snäll och tålmodig. Och här ska tvättas mattor och fåtöljöverdrag till vårt snart finfina arbetsrum och ojojoj vilken idyll vi ska ha idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar