onsdag, juli 29, 2009

Gôtt flyt

Ojsan vad effektiv jag har varit idag. Allt rot från renoveringen är nu omhändertaget och dessutom har jag också storstädat sovrummet och gjort en ordentlig röjning på toan här uppe (dock inga avlopp). Applåder till mig, kärleken har faktiskt varit en bra supporter idag och jag har fått all den beröm jag förtjänar.

Nu väntar bara några kartonger, ett skötbord och ett knippe plastpåsar på att bli nedburna i källaren.

Ikväll ska vi försöka avbryta vårt beroende av West Wing och försöka oss på en "ny" serie. WW har vi nu sett alla säsonger x 3, verkligen på tiden med förändring alltså. Så "uppdrag mord "ska tydligen vara en serie värd att se enligt säkra källor. Så resten av vinet och ny serie är vad som gäller ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar