tisdag, juli 28, 2009

Färdiga (nästan)

Då är det premiärinlägg från det nyuppfräschade arbetsrummet. Det är så fint och så vitt och så rent. Skrivbordet är så grönt och fint =) Vi började i söndags eftermiddag och hafr bara målat och jobat på kvällstid efter att barnen somnat. Jag är så glad och har tagit några fina bilder, de publiceras i morgon.

Allt är kanske inte helt perfekt, mne det är så markant mycket finare än förut så jag kan inte tycka att det är annat än just perfekt.

Ikväll har vi jobbat flera timmar med att slänga, sortera och sätta in papper i pärmar. Tänk om vi bara kunde fortsätta att hålla denna fina ordning!

Nu kvarstår bara att ta hand om resten av lägenheten som ser ut som skit efter försummelse och för att all bråte som inte får vara kvar här inne ligger utanför ;) (det ska ner i källaren eller i soprummet i morgon).

Ojojoj, nu är det dags för sängen och där ska jag ligga nöjd och belåten med mitt och kärlekens hästarbete. Eller ska jag kanske sova här inne i natt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar