lördag, juli 25, 2009

Jäkligt mogen

Har på förmiddagen avklarat veckans tredje och sista cykelpass. Inhandlade på plats ett par cykelbyxor och ett snyggt rött träningslinne. Provar och ser att det passar utmärkt, men märker också att kläderna inte döljer en enda av alla valkar och blobbar som bullar ut från rumpan och upp. Till min stora överaskning skiter jag i detta och tycker att på gymet om någonstans måste det väl vara okej att visa upp sina skavanker, jag är väl ändå där för att göra något åt dem!
Jag måste ha blivit väldigt mogen och fått en bättre självkänsla sedan 30 årsdagen för 10 dagar sedan.

Cykelbyxorna eller piratbyxor som de tydligen hette, hjälpte bra mot skavsår på låren men ingenting mot värken i de där sittknölarna eller rumpbenen som gör sig påmind efter avklarat pass.

Det gör fortfarande ont när jag sitter och kärleken med sina medicinska kunskaper gav mig diagnosen rövsporre ;)

drygt 17 km på drygt 40 min och 404 kcal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar