tisdag, februari 02, 2010

Lisa har trillat dit

Okej, både kärleken och jag låg däckade hela lördagkvällen och Gullebullen fick se båda sina föräldrar kaskadkräkas, inte så muntert kanske. Men nu mår vi bra igen och i kväll vräkte jag till och med i mig middagen (kött, sås, potatis och gelé).

Men mer viktigt, jag är jättekär i Edward Cullen och måste läsa boken hela tiden, det är som en drog, mitt eget peronliga heroin...

Eftersom vi hyrde filmen i helgen och jag råkade se den 3 ggr + allt extra material så får jag väl erkänna att filmens Edward var snyggare än bokens. Så när jag nu läst ut andra boken är det ju hans bild jag haft i huvudet. Problemet är att jag upptäckt att det tydligen är fyra böcker, jag trodde det bara var tre. Så nu måste jag ju försumma allt annat i två böcker till, det har jag inte riktigt tid med. Men ikväll får det nog ändå bli lite mer Edward.

Jaja, allt är ju kärlekens fel, det var han som gav mig boken i julklapp och nu läser han den också, han kanske också blir lite kär...

2 kommentarer:

  1. jag trodde du hade börjat snusa igen... Bra där!

    SvaraRadera
  2. Inget snus än, eller jag menar mer såklart!

    //Lisa

    SvaraRadera