torsdag, februari 18, 2010

Bokmal?

Tack Ninne som stal denna från Lisa, den var fin! Jag tog den med.

Som läsare är jag: Periodare, men ofta är det allt eller inget som gäller
Som bloggare är jag: Från tanke till text utan att passera gå
Senast lästa bok: Så länge vi båda andas
Senast köpta bok/böcker: Så länge vi båda andas
Favoritförfattare: Selma Lagerlöf, John Irving, Marianne Fredriksson, Isabel Allende och tydligen Stephenie Meyer, Håkan Nesser
Favoritdeckarförfattare: Håkan Nesser
Jag läser allt av: Underhållningsvärde som berör och förströr
Jag läser helst inte (genre/författare): Skulle antagligen aldrig ge mig på en Tom Clancy bok
Vid hyllan för fackböcker letar jag: kokböcker
Förutom svenska läser jag gärna: svenska
Högst upp i min att-läsa-hög just nu ligger: Tyvärr en massa studielitteratur, bl a socialpsykologi
Högst upp på min bok-önskelista just nu står: Det är helt blankt, kan för tillfället bara tänka mig att läsa om favoritkapitlena i Twilight-serien
När jag går på antikvariat letar jag alltid: Åh, Stig Claesson, åh hur kunde jag glömma honom där uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar