onsdag, februari 17, 2010

Filmtajm

Igår, för första gången sen jag flyttade till Göteborg, hade jag en tjejdate med en egen kompis. Det skulle varit två egna kompisar, men den ena blev sjuk. Skolan för med sig bra saker, man träffar riktigt bra människor som man vill ha i sitt liv och som till råga på allt vill umgås tillbaka, fantastiskt. Sen att det var en twilight-själsfrände gjorde det ju bara ännu roligare. Nu kunde vi ohämmat sitta och bete oss som fjortisar utan att skämmas eller reflektera över vårt pinsamma betéende det minsta. Förövrigt kom jag fram till att eftersom min ålder rymmer minst två fjortisar har jag all rätt i världen att bete mig så, åtminstone ibland.

Skoj var det i alla fall och jag ser redan framemot nästa gång, jag tror att det är något som behöver upprepas ungefär varje tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar