fredag, december 25, 2009

Varning! Klass 1 snöfall

Vi har varit så duktiga idag. Jag har köpt en kaffebryggare och kört bil. Jag har gjort grymt god potatisgratäng med stekt rostbiff och vitlökssmör. (Det var kanske lite lite kalorier i gårdagens mat, tänkte det var bäst att komplettera!) Jag har klätt av granen och burit ut den på balkongen och dammsugit upp alla barr. Vi har planerat och packat inför resan norr ut i morgon. Jag höll på att ta livet av mig innan jag fick ut Gosegrisens bilbarnstol ur ett supertrångt källarutrymme. Så jag sätter mig och läser text-tv för att få en välbehövlig paus. Vad ser jag om inte att en jävla snöstorm är på väg. Vi ska ju dra i morgon bitti så att vi är framme till lunch, INTE! Det ska tydligen sluta snöa i morgon eftermiddag. Vi får väl åka då istället, eller på söndag. SKIT OCKSÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar